Postani član UPPU "PULS"

Postani član UPPU "PULS"

JAVNI POZIV ZA DODJELU NAMJENSKIH SREDSTAVA UMJETNIČKIM STRUKOVNIM UDRUGAMA ZA ISPLATU JEDNOKRATNE POTPORE UMJETNICIMA U 2021. GODINI

JAVNI POZIV ZA DODJELU NAMJENSKIH SREDSTAVA UMJETNIČKIM STRUKOVNIM UDRUGAMA ZA ISPLATU JEDNOKRATNE POTPORE UMJETNICIMA U 2021. GODINI

 

Predmet Javnoga poziva

I.

Ministarstvo kulture i medija objavljuje Javni poziv za dodjelu namjenskih sredstava umjetničkim strukovnim udrugama na temelju čijih potvrda se ostvaruju porezne olakšice za isplatu jednokratne potpore njihovim članovima, nezavisnim profesionalcima u području kulture i umjetnosti, koji mogu obrazložiti da im je zbog posebnih okolnosti uvjetovanih koronavirusom onemogućeno ili bitno otežano obavljanje umjetničke djelatnosti.
 

Korisnici potpore i osnovni kriteriji

II.

U suradnji sa strukovnim udrugama, Ministarstvo kulture i medija razradilo je model potpore koji će se realizirati tijekom 2021. godine u formi jednokratne potpore nezavisnim profesionalcima u kulturi i umjetnosti koji su članovi umjetničkih strukovnih udruga, nemaju reguliran status, nisu u registru poreznih obveznika, ne uplaćuju samostalno doprinose ili nisu stekli pravo na uplatu doprinosa iz sredstava državnog proračuna te ne ostvaruju pravo na potporu temeljem drugih mjera Vlade Republike Hrvatske za očuvanje radnih mjesta zbog posebnih okolnosti uvjetovanih koronavirusom.
 

III.

Potpore članovima strukovnih udruga dodjeljuju se za glazbeno, audiovizualno, vizualno, književno i scensko umjetničko područje. Sredstva će se doznačiti umjetničkim strukovnim udrugama na temelju podnesene prijavnice koja treba sadržavati broj i podatke umjetnika, članova umjetničkih strukovnih udruga, koji ispunjavaju uvjete i kriterije za dobivanje jednokratne potpore.
 

Kriteriji za dodjelu potpora

IV.

Osnovni kriteriji za dobivanje jednokratne potpore:

  • članstvo u strukovnoj udruzi, započeto najkasnije 1. lipnja 2020. godine
  • član se bavi umjetničkom djelatnošću najmanje 2 godine
  • član može obrazložiti prekid umjetničkih aktivnosti uslijed epidemije koronavirusa
  • član nije stalno zaposlen, redovni student ili umirovljenik
  • član je ostvario ukupne prihode od obavljanja umjetničke djelatnosti u 2017., 2018. ili 2019. godini (moguće je odabrati godinu u kojoj je prihod bio najviši) u iznosu većem od 1.625 kn mjesečno, odnosno ukupni godišnji prihod od najmanje 19.500 kn.
  • član nije u 2020. godini ostvario ukupan dohodak veći od 200.000 kn


Stručni kriteriji za dobivanje jednokratne potpore:

Umjetnički kriterij je da član/ica ima realizirana najmanje 2 umjetnička projekta u 2019. godini. Umjetnički projekti mogu se kombinirati kako bi se ispunila kvota od minimalno 2 umjetnička projekta. Potrebno je poslati potvrdu sudjelovanja na 2 umjetnička projekta. Potvrda može biti izrađena od strane umjetničke organizacije/udruge/kazališta/poslodavca ili možete predati ugovor koji potvrđuje realizaciju projekta.

Umjetnički projekti su:
- najmanje 1 premijera iz područja plesne produkcije: kao izvođač, koreograf ili izvođač-koreograf
- najmanje 3 reprizne izvedbe predstave u kojoj sudjeluje kao izvođač, koreograf, izvođač- koreograf: izvedbe se odnose na gostovanja u Hrvatskoj i inozemstvu
- najmanje 1 radionica, seminar, rezidencija, predavanje i sl. koje traje najmanje 3 sata
- satovi suvremene plesne tehnike i prakse, istraživanja i slično: minimalno 10 sati (1 sat se računa kao 45 min)
- najmanje 1 sudjelovanje na projektu kao suradnik za scenski pokret
- najmanje 1 umjetničko-produkcijski rad na projektu

Za prijavu je nužno:

  • ispuniti obrazac Zahtjeva za dodjelu jednokratne potpore nezavisnim profesionalcima u kulturi. 
  • priložiti dvije potvrde o ostvarivanju umjetničkih projekata u 2019.
  • priložiti detaljan CV s taksativno navedenim podacima- obrazovanjem, projektima u kojima ste surađivali, priznanjima, itd

Obrazac Zahtjeva i kao i ostale potvrde potrebno je poslati na email Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Nezavisni profesionali u području kulture i umjetnosti obvezni su u obrascu koji će strukovne udruge proslijediti Ministarstvu kulture i medija dostaviti podatke o ostvarenim prihodima u 2020. godini od obavljanja umjetničke djelatnosti osiguranima iz sredstava Ministarstva kulture i medija, jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te ostalih izvora.

Prikupljeni podaci koristit će se isključivo za analizu učinka dosadašnjih mjera kako bi se što kvalitetnije i učinkovitije pripremili budući koraci, a sami podaci o prihodima u 2020. godini, ne predstavljaju ograničavajući kriterij za dodjelu potpore.

Ostvarivanje potpore

V.

Pristigle zahtjeve razmatraju i vrednuju nadležne strukovne udruge koje potom Ministarstvu kulture i medija dostavljaju popis članova za koje je utvrđeno da ispunjavaju uvjete i kriterije za dobivanje jednokratne potpore. Ministarstvo kulture i medija na temelju dostavljenog popisa te ispunjene prijavnice, sklapa sa strukovnom udrugom ugovor kojim se omogućuje dodjela sredstava na utvrđeni iznos.
 

VI.

Udruge će svojim članovima isplatiti jednokratnu potporu (sukladno mišljenju Ministarstva financija - https://min-kulture.gov.hr/vijesti-8/19378) te Ministarstvu kulture i medija dostaviti dokaz o uplati za svakog člana. Strukovna udruga dužna je na svojim mrežnim stranicama objaviti popis članova s iznosom potpore koju su ostvarili putem ovog Javnog poziva.
 

VII.

Iznosi pojedinačnih potpora ovisit će o ukupnom broju članova svih udruga koji će se prijaviti i ispuniti uvjete za stjecanje jednokratne potpore.
 

Način prijave

VIII.

Pravo na isplatu jednokratne potpore članovima umjetničke strukovne udruge ostvaruje se na temelju ispunjenog propisanog obrasca zahtjeva koji podnositelj zahtjeva predaje umjetničkoj strukovnoj udruzi čiji je član. Ukoliko je podnositelj zahtjeva član više strukovnih udruga, zahtjev može predati samo jednoj udruzi.

IX.

Ispunjenu prijavnicu kao i obavezne priloge strukovna udruga dostavlja Ministarstvu kulture i medija elektroničkom poštom na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
 

Rok prijave

X.

Rok predaje Zahtjeva i ostale dokumentacije UPPU PULS-u je 21. veljače 2021. godine do 23:59h.

ČLANOVI UPPU PULS-a ispunjavaju isključivo OVAJ ZAHTJEV.

Molimo vas da prije ispunjavanja Zahtjeva pročitate Javni poziv Ministarstva kulture koji je dostupan na ovom LINKU.


Info

Udruga profesionalnih plesnih umjetnika "PULS"
(prostorije ERGO-NET d.o.o.)
Badalićeva 26c
10000 Zagreb
Hrvatska

IBAN kod Privredne banke Zagreb (PBZ):
HR8223400091100231050

Predsjednica: Petra Valentić
mob: +385 (0) 98 46 85 48

web: www.uppu-puls.hr
mailuppu.puls@gmail.com
tel: +385 (0) 1 3689 418
fax: +385 (0) 1 3689 419

 

Zadnje predstave

Udruga profesionalnih plesnih umjetnika "PULS"
(prostorije ERGO-NET d.o.o.)
Badalićeva 26c 
10000 Zagreb
Hrvatska

IBAN kod Privredne banke Zagreb (PBZ): 
HR8223400091100231050

Predsjednica: Petra Valentić
mob: +385 (0) 98 46 85 48

uppu puls logo full transparent

web: www.uppu-puls.hr
mail: uppu.puls@gmail.com
tel: +385 (0) 1 3689 418
fax: +385 (0) 1 3689 419

Ministarstvo kultureZaklada Kultura NovaGrad Zagreb

© 2024 Udruga profesionalnih plesnih umjetnika "PULS"